فضای مجازی رقیب جدی تلویزیون سنتی

فضای مجازی به رقیب جدی تلویزیون سنتی تبدیل شده است.


با رشد تماشای تصاویر اجتماعی از ۱۳ به ۵۳ دقیقه در روز این تهدید می‌تواند فرصتی برای رسانه ملی باشد تا با پیوست‌های مجازی هوشمندانه مخاطبان جدیدی جذب کند و نقش فرهنگی خود را تقویت کند.

این موضوع نشان می‌دهد که رسانه ملی باید به دنبال راه‌های جدیدی برای جذب مخاطبان خود باشد و از فناوری‌های جدید برای ارائه برنامه‌ها و اخبار خود استفاده کند.

فضای مجازی می‌تواند یک فرصت بزرگ برای رسانه ملی باشد تا به مخاطبان خود در سراسر جهان برسد و برنامه‌ها و اخبار خود را به آنها ارائه کند.