
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری [نام رسانه شما] بازنگری قوانین بهعنوان شاهکلیدی برای ایجاد تعادل بین نوآوری و تعهد در صنعت بیمه مطرح است.
روند رسوب بخشی از حق بیمهها به عنوان یکی از تحولات قابل توجه اخیر در صنعت بیمه با هدف توسعه بازار و تقویت فروش شکل گرفته است.
نکته قابل تامل این است که این مدل همکاری الزاماً پدیدهای جدید یا مختص پلتفرمهای دیجیتال نیست. ارقام مرتبط با رسوب سالها در صورتهای مالی شرکتهای بیمه مشاهده شدهاند بدون آنکه به عنوان یک بحران تلقی شوند. پرسش اینجاست که چرا بخشی از بازار سنتی میتواند از این ابزار بهرهبرداری کند اما استفاده از مدل مشابه در فضای نوآورانه چالشبرانگیز تلقی میشود.
در این میان اگر یک اینشورتکی تضمین فروش در مقیاسی فراتر از نمایندههای سنتی دارد و این همکاری برای شرکت بیمه درآمد پایدار و کمریسک ایجاد میکند منطق حذف این همکاری زیر سوال است.
با این حال باید توجه داشت که بسیاری از محدودیتهای فعلی ناشی از ساختارهای مقرراتی هستند که بهروزرسانی نشدهاند. مقرراتی که متناسب با شرایط موجود بازار طراحی نشدهاند و در برابر تحولات دیجیتال ناکارآمد ظاهر شدهاند.