
برنامه جوکر در فصل جدید خود نه تنها به مسیر طنزهای سخیف و تمسخر ارزشها ادامه داده بلکه با طراحی موقعیتهایی مبهم در حال عادیسازی روابط میان نامحرم است.
بر اساس گزارشهای منتشر شده بانک شهر با صرف هزینهای هنگفت به حمایت از ساخت این برنامه پرداخته است. برخی منابع غیررسمی مبلغ این حمایت را حدود ۸۰ میلیارد تومان (برای هر قسمت ۲ میلیارد تومان) تخمین میزنند.
این در حالی است که زیان انباشته این بانک تا دی ماه سال گذشته به بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان رسیده و این اولویتگذاری تبلیغاتی انتقادات فراوانی را به همراه داشته است.
بنیاد مستضعفان که پیشتر از طریق برندهای زیرمجموعه هلدینگ غذایی سینا در جمع حامیان جوکر حضور داشت پس از افزایش انتقادات از حمایت این برنامه از ادامه همکاری انصراف داد. با این وجود بانک شهر همچنان به عنوان یکی از تأمینکنندگان مالی اصلی این برنامه به شمار میرود.
با وجود حجم بالای انتقادات در رسانهها و شبکههای اجتماعی تاکنون هیچ مقام یا واحد روابط عمومی از بانک شهر به این موضوع واکنشی رسمی نشان نداده است. این سکوت بر ابهامات و انتقادات دامن زده است. (خبرگزاری صدا و سیما)