بانک ملی ایران، بانک دیجیتال برتر کشور شد

بانک ملی ایران در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به کسب نشان زرین رضایتمندی مشتری و عنوان بانک دیجیتال کشور شد.



در این مراسم که با حضور برندهای معتبر و مدیران برجسته برگزار شد معصومه آقاپور علیشاهی مشاور رئیس‌جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی از مدیرعامل بانک ملی تقدیر کرد.


در متن لوح تقدیر آمده است: بی‌تردید حضور مدیران برجسته و اندیشمند ضامن ارتقاء سطح تعاملات سازمانی و بسترساز توسعه فرهنگ مشتری‌مداری در فضای کسب‌وکار کشور است. نقش‌آفرینی شایسته جنابعالی در هدایت سازمان به‌سوی تعالی با رویکرد کیفیت‌محور و نگاه استراتژیک به رضایتمندی مشتری نمونه‌ای بارز از تعهد و تخصص مدیریتی است که در مسیر توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان نقشی کلیدی ایفا می‌کند. گزارش نکسنا حاکیست این دستاوردها نشان از مدیریت صحیح و پویای بانک ملی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.