
همراه اول در اربعین حسینی سال 1404 با ارائه بسته ای کامل از خدمات دیجیتال شاهد استقبال بی نظیر زائران بود. فروش از طریق اپلیکیشن "همراه من" با رشدی 150 درصدی مواجه شد که نشان از افزایش تمایل زائران به استفاده از راهکارهای دیجیتال در سفرهای معنوی دارد.
این اپراتور با توسعه زیرساخت های خود از جمله افزایش و ارتقای سایت های مرزی و استقرار سایت های سیار و دائمی فول تکنولوژی ظرفیت شبکه را به شکل چشمگیری افزایش داد. پایش مستمر و استفاده از لینک اختصاصی زیرساخت کیفیت تماس و اینترنت را حتی در زمان اوج تردد زائران تضمین کرد.
علاوه بر ارائه رومینگ ارزان تر و بسته های متنوع خدمات حضوری در موکب های مرزی و فرودگاه نجف بیمه رایگان گوشی و پشتیبانی آنلاین از طریق اپلیکیشن "همراه من" نیز ارائه شد. همکاری با پیام رسان روبیکا جهت تماس و پیام رسانی رایگان و ارائه سرویس مشاوره تلفنی نیز به تسهیل سفر زائران کمک کرد.
در نتیجه این اقدامات مصرف دیتا توسط زائران 40 درصد و استقبال از بسته های رومینگ 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت. همراه اول علاوه بر خدمت رسانی به دو میلیون زائر مسئولیت پشتیبانی از خادمان حج و جمعیت هلال احمر را نیز بر عهده داشت.