فروش میلیونی عروسک های لبوبو در ایران؛ سود سرشار برای شرکت چینی

عروسک‌های Labubu تولید شده توسط شرکت چینی Pop Mart با استقبال چشمگیری در سراسر جهان روبرو شده‌اند. در ایران فروش این عروسک‌ها از مرز یک میلیون عبور کرده و گردش مالی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان را رقم زده است.



رشد ۷۰ برابری فروش جهانی لبوبو در ۵ سال گذشته این محصول را به محرک اصلی درآمد شرکت Pop Mart تبدیل کرده است.


درآمد این شرکت از ۱۱۶ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به حدود یک میلیارد دلار در سال ۲۰۲۵ افزایش یافته است.


جذابیت اصلی لبوبو در عرضه آن به صورت جعبه‌های غافلگیری (Blind Box) نهفته است. این نوع خرید با ایجاد حس کنجکاوی و هیجان مصرف‌کننده را به جمع‌آوری و تکمیل مجموعه‌ای از این عروسک‌ها تشویق می‌کند.