![تغییر ماهیت تابلوهای خرد تبلیغاتی تخلف یا خلاقیت تجاری تغییر ماهیت تابلوهای خرد تبلیغاتی تخلف یا خلاقیت تجاری](https://ups.nomreyar.com/unitx/files/SEPAHCYBERY-109260.jpg)
تغییر ماهیت تابلوهای خرد تبلیغاتی تخلف یا خلاقیت تجاری
یک شرکت تبلیغاتی که برنده مزایده سازههای تبلیغاتی کوچک شهر تهران با قیمتی بسیار نازل شده است اقدام به تغییر ماهیت و اندازه این سازهها کرده اقدامی که با سکوت دستگاههای مسئول در حوزه مدیریت شهری مواجه شده است.
بررسیها نشان میدهد این تخلف تأثیر زیادی بر محیط تبلیغات شهری داشته به طوریکه باعث هرج و مرج و نابسامانی در محیط بازار تبلیغات شهری شده است.
شورای شهر بعنوان دستگاه ناظر مدیریت شهری باید نظارت جدیتری در این حوزه داشته باشد چراکه خروج تبلیغات شهری از مسیر اصلی خود علاوه بر آسیب جدی به هویت بصری و نظم شهری بیش از چند صد میلیارد تومان حقوق بیت المال را نیز تضییع خواهد نمود. /ایران اقتصادی.