شیدا به دنبال جذب فارسی‌زبانان خارج از کشور است/ به زودی شیدا به یک مرکز سرگرمی همه‌جانبه تبدیل می شود.


مدیرعامل پلتفرم شیدا گفت: گروه مالی گردشگری با راه‌اندازی پلتفرم شیدا وارد عرصه نمایش خانگی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری حمیدرضا پوررجبعلی مدیرعامل پلتفرم نمایش آنلاین فیلم و سریال شیدا با اشاره به عزم جدی گروه مالی گردشگری نسبت به ورود به صنعت سرگرمی به ویژه حوزه نمایش خانگی از سال ۱۴۰۱ افزود: بعد از بررسی‌های همه جانبه تصمیم به تأسیس یک رسانه فرهنگی در قالب پلتفرم نمایش خانگی گرفتیم که بعدتر تبدیل به یک طرح کسب‌وکار جامع در حوزه سرگرمی شد.

پوررجبعلی که سال‌ها به عنوان معاونت سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری فعالیت داشته تصریح کرد: پلتفرم شیدا اولین گام در تکمیل این طرح کسب‌وکار است که به مرور با اضافه شدن بخش‌های موسیقی کودک ورزش و مستند این پلتفرم تحت عنوان مرکز سرگرمی شیدا به مخاطبان فارسی‌زبان داخل و خارج کشور عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر این مساله که شیدا با استراتژی احترام به مخاطب وارد عرصه رقابت شده افزود: این پلتفرم تلاش می‌کند با انتخاب صحیح فیلم‌نامه بر اساس مخاطب‌شناسی و اجرای درست در حین تولید بهترین کیفیت ممکن را به مخاطب ارائه دهد.

پوررجبعلی ادامه داد: پلتفرم شیدا با مالکیت صد درصدی گروه مالی گردشگری و حمایت مالی این گروه به عرصه رقابت گام نهاده و بی‌شک مسیر توسعه خود را طی خواهد کرد.

پوررجبعلی در ادامه حضور فعال در سراسر کشور جذب کاربران گسترده و همچنین توجه ویژه به فارسی‌زبانان خارج از کشور را از استراتژی‌های توسعه‌ای این پلتفرم دانست.

او تاکید کرد: ساخت آثاری در سطح بین‌المللی از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای همسایه از دیگر راهبردهای شیدا خواهد بود.