
۳۱ میلیون بازدید و همراهی بیش از ۱۵ هزار منبع انتشار!.
موفقیت در ایجاد وفاق همراهی مسئولین و رسانههای اصلاحطلب و اصولگرا براساس گزارش سامانه سوشال لیسنینگ دیتاک.
تفاوت احساسات کاربران و رسانهها: رسانهها بیش از ۸۰ احساسات مثبت ثبت کردند اما بیش از ۸۰ واکنشهای کاربران در تلگرام و اینستاگرام منفی بود.
این تحلیل با دادههای سامانه سوشال لیسنینگ دیتاک انجام شده است.
این سامانه با استفاده از هوش مصنوعی دادههای شبکههای اجتماعی را پایش تحلیل و تبدیل به بینش قابل اجرا میکند.
نظر شما چیست آیا چنین کمپینهایی واقعاً تأثیرگذارند .