سوگواری به سبک اینفلوئنسرها  پاشو ببین بازدیدمون چقدر شده!

سال‌هاست کارشناسان و فعالان رسانه‌ای درباره نحوه فعالیت اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و شیوه‌های عجیب و غریبی که برخی از آنها برای افزایش فالوور به کار می‌گیرند هشدار می‌دهند.


اما آخرین مورد از این پدیده مربوط به مردی است که به تازگی همسر جوان خود را از دست داده و بلافاصله دست به کار شده تا بدون وقفه تمام لحظات این فقدان را با مخاطبانی که البته طی ۵ روز گذشته مدام به شمار آنها اضافه می‌شود به اشتراک بگذارد.

او حالا یک هایلایت کامل از استوری‌های این واقعه تلخ را با عنوان سوختنم در صفحه اینستاگرام خود گذاشته و تا لحظه انتشار این گزارش ۶ ویدیوی تدوین شده با آهنگ‌های غمگین از مراسم خاکسپاری و حتی لحظات خوشِ زندگی‌شان منتشر کرده که بازدید برخی از آنها تا ۲۶ میلیون نفر هم رسیده است. یک عدد جذاب برای صفحات بلاگری که می‌تواند نشان دهنده آمار و تعاملات مخاطبان با آنها باشد.

اصلا بهانه نوشتن این گزارش هم همین بازدیدهای سرسام‌آوری بود که حتی مرزهای اینستاگرام را درنوردید و آنقدر دست به دست شد که حتی کسانی که دنبال کننده این زوج بلاگر هم نبودند در جریان جزئیات این مراسم مرگ قرار گرفتند.

از طرفی رفتارهای این مردِ عزادار از جمله انتشار تصویری از بازدید استوری‌هایی که در آنها گریه می‌کند و روی آن خطاب به همسرش نوشته است: پاشو ببین بازدید چقدر شده همیشه دوست داشتی بیشتر دیده بشیم باعث واکنش‌های کاربران سایر پلتفرم‌ها همچون شبکه ایکس یا کانال‌های تلگرامی هم شده است.

با این حال اما داستان آنجایی جالب می‌شود که این مرد زیر ویدیوها نظرسنجی هم می‌گذارد تا آمار تعامل صفحه بیشتر شود کاری که دیگر نمی‌توان آن را به داغدار بودن و انتخاب شیوه آرام کردن خودش نسبت داد. هرچند که زیر یکی از همین نظرسنجی‌ها تاکید کند کسانی را که با آبروی او بازی می‌کنند را حلال نمی‌کند.

ادامه گزارش.